♥♥ KISAH SUKA DUKA LIKU-LIKU KEHIDUPAN AKU . YEAH AKU . DAN AKU . YIEDTHE LU'LU !♥♥

♥♥ KISAH SUKA DUKA LIKU-LIKU KEHIDUPAN AKU . YEAH AKU . DAN AKU . YIEDTHE LU'LU !♥♥

Sunday, 7 April 2013

ALL ABOUT THEIR LOVE STORIES

HEYY korang . aku nak korang tahu yang aku happy giler tengok kawan kawan aku bahagia dengan pasangan masing masing . korang jangan sia sia kan saat bahagia korang nihh oke !






















pelihara lah hubungan korang nihh sebaik mungkin oke . kalau ade masalah buad buad berbincang sesame . jangan mudah melatah . macam aku selalu cakap . dalam perhubungan . kesetiaan . kejujuran , tolak ansur n perasaan sayang antara satu sama lain tuhh penting . jagalah hati pasangan masing msing oke . jangan ade yg terluka . aku doa kan hubungan berkekalan lama n kalau bole biarlah sampai ke penghujungnya insyallah . aku sentiasa sokong korang oke

Tuesday, 2 April 2013

DUGAAN MENDATANG


sedih kan bila orang yang kita betul betul sayang kecewakan kita . macam tuhh lhaa yang aku rasa sekarang . aku buntu . aku tataw ape salah aku at dea . apa dosa aku kat dea smpai dea sanggup permain kan perasaan aku . perkara yang aku runsing kan kini terbukti jadi  memang perit sangat apa aku rasa . segala pengorbanan . tolak ansur aku . kesabaran aku selama nie yang aku tunjuk an at dea tok bukti kan yg aku sayang kat dea macam ta brbaloi . . bukan macam tapi memang ta berbaloi . KENAPA SEMUA LELAKI YANG AKU KENAL KEJAM . tolong lhaa belajar pk perasaan oag lain .  tapi aku bersumpah . mana mana perempuan yang menjadi punca hubungan aku dgn dea rosak . aku ta kenn maap kenn perempuan tuhh selagi dea ta mintak maap nan aku . and aku berani jamin . kau ta kan bahagia n hubungan korang ta kenn sampai ke mana . ingat . dunia nihh ada hukum karma . apa yg kau buat akan kena kat batang hidung kau balik . masa tuhh baru kau akan paham macam mana erti kesakitan . TAKE NOTE PEREMPUAN !