♥♥ KISAH SUKA DUKA LIKU-LIKU KEHIDUPAN AKU . YEAH AKU . DAN AKU . YIEDTHE LU'LU !♥♥

♥♥ KISAH SUKA DUKA LIKU-LIKU KEHIDUPAN AKU . YEAH AKU . DAN AKU . YIEDTHE LU'LU !♥♥

Tuesday, 19 March 2013

ORANG ORANG PENTING DALAM HIDUP AKU

OKE . selain daripada family aku sendiri . mereka mereka nihh juga orang yang penting n orang yang akusayang dalam hidup aku :)




oke . nihh mak angkat aku . at the same time ibu kepada boyie aku . tapi aku da anggap dea macam mak sendiri . dea selalu support aku bila aku ade masalah nan boyfie aku . dea penah cakap at aku . even aku kapel atau ta kapel nan anak dea . dea tetap sayang aku . ILOVEYOUTOO MAK !




oke yang kedua . of coz lhaa MYSUPERBIE nih . haha . even dea muda dari aku 2tahun . aku ta kekok pun in relay nan dea . aku anggap tuhh sebagai satu cabaran tok aku lebih memahami dea . aku always ready tok accept dea seadanya . SAYA SAYANG AWAK OLIE !



oke si sweet couple nihh mmg penting dalam life aku . aku da anggap doag mcm siblings aku sendirik . suka duka ketawabersama menangis bersama katanya :)



oke  nihh redd . my little sweet twinny ! wuhuuu ! kawan da lame nihh . kawan susah senang aku dari fom3 . sebab fom3 baru rapat walaupun da satu kelas dari skola rendah . ILOVEYOUREDD !


oke nihh khairul faiz a.k.a steam . bff aku mase at vokay dlu . sumpah rendu dea sekarang ! lame ta jumpe





nihh alang . kawan yang sentiasa rajin dengar segala masalah aku walaupunn aku tengan menangis . pandai pujok gak tau dea nihh . TERIMA KASIH SAHABAT !



oke nihh dayah a.k.a nur chaye . kawan aku dari skola rendah . selalu share masalah nan aku jugak . dea selalu cakap yang aku nihh kuat . BETUL KE DAYAH ???




hanafiah a.k.a peah . kawan bek aku gak . tapi dea nihh tacink sikit . haha . peahh poyo !



oke nihh ali hassan . antare best friend aku at dalam kelas dulu :)


oke nihh adik ipar aku . ummi yatina yahya . gedik doe dea nihh ! hahaha . jangan marah tina :P




oke . nihh adik bie aku yang bongsu . nor aiman sulaiman . aku da anggap dea macam adik sendiri sebab aku nihh tade adik laki . jadi ta salah an ? huhu .


oke nihh lhaa serba sedikit tentang oarng orang yg penting dalam hiduo aku n orang yang aku sayang . 






0 comments:

Post a Comment