♥♥ KISAH SUKA DUKA LIKU-LIKU KEHIDUPAN AKU . YEAH AKU . DAN AKU . YIEDTHE LU'LU !♥♥

♥♥ KISAH SUKA DUKA LIKU-LIKU KEHIDUPAN AKU . YEAH AKU . DAN AKU . YIEDTHE LU'LU !♥♥

Monday, 18 March 2013

MYSUPERBIE !

oke . kisah cinta di kolej vokasional tuhh sudah punn terkubur . genap setahun kapel . kami clash . kehendak dea . so aku follow jepp lhaa . janji dea bahagia . now aku da muka mengarang kisah cinta baru . hah ! na tahu sape ? nihh lhaa dea jejaka nye :)



oke . ini lah cinta kita yang baru . AWLIYAK BIN YAHYA . comel ta ? hensem ta ? hahaha . nampak ta gedik nye . tapi ade aku kesah . pakwe aku . aku punye suka lhaa . oke nihh na story sikit . aku kenal dea mase tuhh na g raye dgn along aku . then dea cakap dea ade ajak sorang kawan dea .rupa rupa nya nihh lhaa kawan dea . mase mule2 tgk dea dtg dengan moto painter dea tuhh . dalam hati aku . ' PERGHHH . JAMBU SIAK MUKE MAMAT NIHH ' . HAHA . nampak ta gatalnye mcm mane . terdetik at hati rase macam na usha . then along ckp umo dea baru 15 , oke aku buat muke terkejot . mati mati egt sebaya . so cancel jela hajat . after g raya sama sama ue . kami semua slalu lepak sesama . then lama lama hati aku mula cakap aku macam suka at dea .bukan ape . aku suka sifat dea yang somel tuhh . tuhh yang buat aku tertarik dengan dea . but aku senyap jepp . simpan jepp perasaan  tuhh sbb kalau na di fikir kenn sape lhaa sgt aku nihh . dea slalu cite at aku masalah dea nan awex dea before this . so kami selalu share masalha lah coz kebetulan aku punn ade masalah nan pkwe aku yg dulu tuhh . satu hari nihh . along aku ckp yang dea nihh suke at aku . perghhh ! terperanjat beruk aku . betul kepp buda nihh suka at aku ? makna nya . aku ta bertepuk sebelah tangan lhaa . whahaha! seronok nye hatiii ! ade satu hari nihh dea ajak aku g makan at satu kedai . JUST KAMI BERDUA jepp . oke kat situ lhaa dea buat luahan hati . korang tau ape aku rase mase tuhh ? aku rasa macam na sorok at bawah meja makan jepp mase tuhh tau ta . giler malu weyhh . apehal GENTLE sangat mamat nihh . but aku ta bg kate putus ag mase tuhh sbb aku tahu dea punn still ade gf ag .lepas beberape hari . ade satu malam tuhh kami ke warung lilin . sebelah nan asrama anak yatim . malam tuhh aku da pk n aku na uad keputusan . aku akan bg jawapan at dea . then mase atas aku atas moto . dea berdiri at depan aku . then secare tibe2 aku cakap ' SUDI TAK KALAU SAYA NAK JADIKAN AWAK JANTUNG HATI S'AYA ?  . hahaha ! ta sangke an aku bole akap gtu . at last dea terima aku . so kami punn dclare lhaa in a relay pade 24.9.2012 . aku mengaku mmg byk dugaan dgn dea . aku kene bersabar dgn dea n banyak perkara yg mengganggu relation kteoag . tp ALHAMDULILLAH sekarang da dekat 6bulan kami together . aku hope hubungan aku nan dea bole kekal lame . ta kira ape  punn jadi bagaimana punn keadaan awa bie . sayang tetap akan sokong dan sentiasa ada bersama awa bie . . I REALLY LOVE YOU OLIE !

0 comments:

Post a Comment