♥♥ KISAH SUKA DUKA LIKU-LIKU KEHIDUPAN AKU . YEAH AKU . DAN AKU . YIEDTHE LU'LU !♥♥

♥♥ KISAH SUKA DUKA LIKU-LIKU KEHIDUPAN AKU . YEAH AKU . DAN AKU . YIEDTHE LU'LU !♥♥

Tuesday, 19 March 2013

JOE KUZO AND MARIAM LOVE STORY


OKE . mamat poyo nihh kire along aku ar oke . seorang yang sangat menjengkel kan . aku paling ta suka citer masalah kat dea . macam cakap dengan tembok cina rasa nya . langsung ta bg semangat .




nihh pulak maryam . jantung hati si joe kuzo tuhh . kira kakak ipar aku lhaa . dea nihh better siked lhaa dari pakwe dea tuhh . dea slalu bg aku semangat kalau aku share masalah nan dea . senang citer aku nihh pun baru jepp berkawan dengan dea . alhamdulillah dea oke . same same masok air . huhu


HAH ! kan aku da cakap tadi . dorang nihh memang kapel . n dorang nihh dapat gelaran SWEET COUPLE    lhaa kononnye . pape punn ade aku kesah ? hahaha ! gurau gurau . aku hope dapat sweet untuk selame lame nye lhaa yepp . 


oke guyz ! nanti ade mase aku update lagi pasal kapel kapel mem aku keyh !

0 comments:

Post a Comment